sobota, 7 września 2013

To Ja Magdzia! WITAJCIE! ;3 (Przy okazij dodałam gdzie mieszkamy) ;3

                                                 Witam, Jestem Magdzia a to mój pierwszy blog.
                                                 Więc... Do rzeczy! :)

                                                                         A oto Ja:      
                                                                        
                      



                                                         

 
Płeć: Kobieta
Wiek: 18
Partner: Brak
Moce: Wszystkie np. (Ogień,Woda,Lód,Czarna Magia,Powietrze, Itd)
Cechy: Miła, Grzeczna, Nieśmiała,Waleczna,itd...






                                                               




                                                       Inne Zdjęcia:















                                                  I Lepsze Zdj. ;3




















                                                            Ja i Koledzy/Koleżanki :D
 
                                                                  Maluszki :3





















                     A tu takie sweet zdj.
                            ;3 <3 xD



























                                                                                                                                                                                                                         
                                                                                                     




                                        A tu Takie sobie Piękne Zdjęcia ;3



















                             ZAPRASZAM NA WIĘCEJ!! ;3










                   









                       A tu my mieszkamy w takich magicznych miejscach:




 

                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz